When things don't work out as planned

 

Som jag skrev redan på förmiddagen igår så blev det ju smått änrade planer för dagen, och vi fortsatte vara spontana resten av dagen. Emelie hittade en grill på biltema som hon köpte hem till balkongen.. följden av det blev att vi bestämde oss för att hänga där och grilla, jenny joinade efter en stund, det blev någon drink till det och till slut skulle vi tydligen ut på krogen med :O.  Jag gick hem ganska tidigt eftersom jag var trött men kvällen blev nice till slut.

 

Måste berätta om grej som vi asgarvade åt en bra stund efteråt, hah. Vi hade precis varit på ikea och gått tillbaka till bilen som stod vid biltema, emelie och izza hade tydligen fika med sig som dom satte sig och fikade på i bilen XD. okej, jag smakade väl en kaka, men iaf efter en stund kom det en väktare framkörandes i sin bil han log lite smått och sa till oss att han skulle stänga grindarna till parkeringen :O, vi tyckte ju att det såg roligt ut så tänk er vad kul han måste tyckt det såg ut när vi satt där och fikade, som några små tanter, som emelie så fint liknade oss vid. Och ja, som oftast är det alltid roligare i själva situationen än när det återberättas :P, haha.

 

Btw jag skrev ju att jag skulle skrivit ett inlägg om fredagnatten VyRT evenemangen med 30stm igår men jag fick ju lite fullt upp så jag skall försöka hinna med det idag (Y).

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: