A winner for once

 
Jag fick en rejäl chock igår kväll (kunde inte skriva direkt igår, var tvungen att smälta det en stund först) när jag till slut satte mig vid datorn efter att ha varit barnvakt åt min brors barn i några timmar, jag fick se att det faktiskt var jag som hade vunnit fotokursen (personlig utveckling) som jag skrev  ett inlägg och en motivering till för några dagar sen. 
 
Först kunde jag knappt tro vad det stod så jag var tvungen att titta flera gånger men jag blev så otroligt glad, tror inte jag kan beskriva så att man faktiskt verkligen förstår hur det känns och jag kan bara säga tack, tusen gånger om för att just jag fick den här chansen att få vara med och få en plats, för det här var verkligen det roligaste och bästa som kunde hända just nu.
 
<3
 
Andreas

Grattis! Det var du värd :) Jag har aldrig sett nån utvecklas så snabbt som dig. Och nu kan du förhoppningsvis gå ännu ett steg längre!

Svar: aaaaaaaw! :) allvarligt? tack så hemskt mycket, det var väldigt snällt sagt :D
RevEngeOfdawN

2012-08-18 @ 01:33:27

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: