Barnvakt

 
Okej, då ska vi se, vad har hänt sedan senast? 
 
I helgen var emelie, theodore och jag hos mamma och pappa och hade det lugnt och skönt medan jesper var och hälsade på sin familj i kristianstad. I söndags skulle vi åkt till flygvapenmuseet i Linköping och tittat lite men sen bestämde vi att vi skulle åka och kolla på monster truck stunt show dagen efter (på måndagen)istället och det var faktiskt rätt häftigt.
 
Nu ligger jag i soffan hos min bror och skriver på ipaden, han och hans fru undrade om vi kunde vara barnvakt i några dagar så att de kunde få åka iväg till Kroatien bara dom två så.. Ja.. Vi är ju självklart snälla och ställer upp :). Igår var jag själv nästan hela dagen innan de andra kom, det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott, vi hoppade på studsmattan, badade i poolen, spelade air hockey och spelade på ett sånt där gammalt fotbollsspel, bakade chokladbollar, tittade på tv och lagade lite mat. Jag var trött på kvällen eftersom jag sovit dåligt och gick upp kl halv 5 (även fast barnen fortfarande sov) men det var ändå en helt okej dag!
 
Har fotat lite och ska försöka få upp lite bilder men ska se när jag hinner och om dom kanske behöver redigeras lite först.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: