Check that list

 
 
Känner att jag skulle behöva ta tag i det där med att köpa en almanacka snart, problemet är att jag vill hitta någon som är lite mer speciell. Idag skrev jag till och med en lista på saker för att jag inte skulle glömma bort något så det kanske börjar bli på tiden iaf, det mesta på listan blev faktiskt gjort men tråkiga saker som att städa kan man ju vänta någon dag med ;).
 
Började fundera på en idé till en videouppgift men sen mitt i vände allt och jag kommer nog köra på en helt annan idé, men mer om den senare kanske. Men det är egentligen ganska lustigt hur det kan bli ibland när man ena stunden sitter och kämpar för att komma vidare med en idé för att nästa komma på en helt annan och veta nästan precis vad man vill ha med.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: