Flickan som glömdes bort

 
 
Igår var jag som sagt hos ante nästan hela kvällen, pappa skulle kommit och hämtat mig så skulle jag följt med honom hem och hjälpt till att baka morotskaka och mockarutor till på lördag MEN han GLÖMDE mig :O haha, vet inte hur han lyckades men där satt jag och hade blivit lämnad kvar XD. Gick till emelie lite senare så det var ingen katastrof men lite småroligt iaf.
 
Idag får emelie hjälpa mig att baka istället och sen ska vi åka hem till mamma och pappa med kakorna :P. 
(Bilden är ifrån i våras eller början på sommaren och har egentligen ingenting med inlägget att göra men jag tyckte den var rolig, hehe, emelie kommer slå mig sen men det är det värt ;D)
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: