Homework at midnight

 
 
Är fortfarande kvar hemma hos emelie, skulle från början ha åkt hem i både 1, 2 och 3 dagar men det blir inte alltid som man tänkt sig, vi har istället suttit och tittat på the vampire diaries när vi haft tid över och annars har jag pluggat som en galning och hon tagit hand om theodore såklart.
 
Igår kväll gick jag och lade mig tidigt men jag kunde helt enkelt inte sova så runt halv 12-12 tog jag med mig dator och kollegieblock och satte mig på balkongen med bra musik i hörlurarna och började plugga :O, var rastlös och ibland har jag svårt att stressa ner när jag vet att jag har saker som bara ligger och väntar på att bli klara. Men det var rätt skönt att sitta uppe i den svala luften med bara musiken i öronen och sig själv, brukar kunna vara skönt att vara uppe på natten när ingen annan är vaken.. av någon konstig anledning kan jag koncentrera mig bättre, iaf ibland. Jag jobbade på riktigt bra en stund och när rastlösheten började lägga sig gick jag tillbaka till sängen och slocknade nästan direkt, vaknade ändå utvilad och hade lite mindre av uppgiften kvar att göra, riktigt skönt.
 
Egentligen vill jag göra något helt annat, längtar efter att ta med mig kameran ut och leta inspiration och låta kreativiteten flöda men nu dyker jag tillbaka in i pluggandets värld igen, skolan börjar om 1.5 vecka och till dess har jag iaf 2 uppgifter kvar att göra och jag har bestämt mig för att den jag håller på med nu skall bli färdig idag, wish me luck! ;)
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: