Luna

 
 
Vaknade för en stund sen.. av att den här sötnosen satt på mig. Luna är så gullig, hon ska alltid sitta eller ligga på en och sova och man får nästan aldrig en "lugn stund", vet hon att man är hemma så kommer hon direkt och hon brukar jama på mig också :P. Min andra katt Willow är mer självständig och hon gillar att vara lite mer för sig själv så där ser man hur olika personligheter dom kan ha även fast dom kommer från samma kull :). Tog hand om dom när de var kattungar för att de inte skulle avlivas när den gamla ägaren inte kunde ha dem längre. Tanken när jag skulle skaffa katt var att jag bara skulle ha en, men när de nu var två så kunde jag ju inte låta den ena avlivas, djurvän som man är :) men jag har aldrig ångrat beslutet sen dess.
 
Nehe nu måste jag väl ta mig upp ur sängen och göra mig i ordning, ska  till ante idag och han ska få vara försökskanin på en av mina uppgifter, hehe. Med andra ord kommer det pluggas iaf lite (känns som jag aldrig kommer sluta skriva om det, men det kommer jag.. snart ;)..) sen får vi väl se vad vi hittar på mer.
 
over and out, haha
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: