Mystery

 
 
Rix fm festival gästade staden tidigare ikväll, det blev en sväng förbi där och det var riktigt mycket folk. Vet inte riktigt vad jag ska säga om musiken, Dead by april är väl det närmaste man kan komma vad jag brukar lyssna på i vanliga fall men jag är inte så kräsen när det gäller sånt där så det var helt okej, sällskapet och värmen i (sen)sommarkvällen gjorde det hela ännu bättre så jag är helt klart nöjd.
 
När det var slut så var det dags att röra sig mot musikfyverkerierna nere vid strömmen och för en gångs skull hann vi faktiskt få en ganska bra plats och jag tror allt att det fastnade några fyrverkerier på bild också, får se imorgon om jag hinner slänga upp någon.
 
För övrigt har jag redigerat och monterat ihop en bild som min systers pojkvän skall ha och bråka/driva med sin chef med imorgon och sätta som bakgrundsbild på hans dator, kan bli spännande att höra om hur det gick sen, haha :P.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: