Savann

 
 
 
 
 
 
Ja, vad ska man säga om savannen? Där finns allt från noshörningar (har inga bra bilder, dom var lite för långt bort) till elefanter och flera olika sorters antiloper och hmm.. bockar?.. säger man så, om man inte skall rada upp alla olika sorter..? anyways.. de flesta djuren låg och sov (ganska långt bort) eftersom det var mitt på dagen men några gick att fånga på bild iaf.
 
Hittade en kråka också, ganska säker på att han inte var något djurparksdjur ;) slår vad om att han säkert bara var där för att snylta på maten, hehe.. men han fick vara med på bild iaf. 
 
Jag vet inte riktigt hur mycket pluggande jag har att göra imorgon men hinner jag emellan så blir det antagligen bland annat apor, lemurer i något inlägg imorgon, jag hoppas jag hinner ta det lite lugnt och koppla av en stund mitt i allt innan det är dags att starta en ny vecka också.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: