Sista timmarna

 
 
Hamburgaren är från i onsdags kväll och den blev riktigt god. Igår tog fredrik tåget från linköping och hälsade på emelie och mig en sväng eftersom han har semester nu, vi käkade, tog en fika och jag fick också till slut mitt plastskydd till iphonen utbytt så nu är han vit (halva den gamla plasten hade blivit färgad blå) och fin igen. Hade tänkt köpa ett nytt eftersom jag egentligen inte orkade gå och fråga om det kunde bli så eller om det var en anledning till att man kunde få ett nytt men som tur var så slapp jag ju nu till slut köpa nytt iaf XD.
 
På kvällen åkte vi iväg och tittade på marknad en stund, åt den största langosen jag sett och emelie köpte några armband till samlingen hon har på armen :P.
 
Idag pluggar jag som vanligt nuförtiden men snart blir det lite lugnare som tur är. Jesper flyttade hem till kristianstad idag också, känns lite skumt och tråkigt att han inte kommer bo här mer när man innan idag på ett eller annat sätt träffat honom nästan varje dag i ungefär 4 år... konstig känsla men tänk vad tiden går fort när man tänker efter egentligen.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: