Got me som fruit from the Apple tree

 
 
Eftersom jag inte har skrivit på ett tag så kommer det under några dagar komma upp några "gamla" inlägg med bilder från vad som hänt under tiden jag varit borta, tänkte att det är lika bra att börja från början, något som jag egentligen gjorde innan uppehållet men som jag inte skrivit om är att jag beställde en ny telefon, inte så svårt att gissa vilken om man tittar på bilden ;). Jovisst kan man tycka att jag är lite sen, hah, men helt ärligt har jag inte riktigt varit så förtjust eller vetat vad jag tyckt om iphones, 3an gillade jag inte formen på överhuvudtaget men 4orna tycker jag faktiskt är snygga och de flesta som har en verkar vara nöjda (emelie tjatade på mig om att dom var jättebra bland annat ;)..) och på nåt sätt känns det mer kvalite över de här telefonerna än de flesta exemplevis android och den är snabbare än min gamla LG optimus 2x även fast processorn i den skulle vara ganska snabb och ja, förrutom det var den lätt och lära sig och synkronisering osv med itunes var inte lika jobbigt som jag trodde så jag är faktiskt riktigt nöjd, förstår knappt varför jag inte köpt en tidigare, haha.
 
Övrigt: pluggade igår och blev nästan helt klar med en uppgift, nice! Ska göra klart den idag och försöka hinna börja på nästa, skönt att det går framåt lite iaf! Just det, jag höll nästan på att glömma att jag ska skicka några bilder på barnen och hundarna till min brors fru också, var ju där och fotade lite i förra veckan (mer om det senare).
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: