Looking through the lens

 
 
 
 
I början på juni bestämde jag och schelkbert (haha) att vi skulle gå ut och ta någon ny bild på henne eftersom hon ville ha någon lite finare, sagt och gjort jag gav mig på att sminka henne och sen gav vi oss ut på äventyr ^^.
 
Blev tvungen att redigera bilderna efteråt eftersom hon hade världens finaste solbränna ;), men tror jag löste det ganska bra iaf, det syns ju inte lika mycket som innan, haha.
Den nedersta bilden var jag tvungen att redigera lite extra nu innan jag la in den här för den blev mycket tråkigare och och gråare i färg när jag la in den här på bloggen än vad den egentligen är :O så jag hoppas det fortfarande ser bra ut även i andra datorer.
 
Nepp, nu måste jag fortsätta med skolarbete så att jag blir klar med den här uppgiften någon gång och kan roa mig lite :).
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: