Photograph

 
 
 
 
 
 
För ungefär 2 veckor sen var jag, emelie och theodore hos brorsan med familj och badade i deras pool och grillade på kvällen, jag försökte mig på att fotografera barnen och hundarna också tyvärr blev vädret lite sämre än vad jag kanske velat och det är alltid lite småsvårt att fotografera barn, speciellt när man ska ha flera i samma bild också. Visar bara några på de var för sig eftersom det blev roliga grimaser på de flesta där båda barnen skulle vara i samma bild, haha.
 
Konstigt nog är det oftast alltid lättare när man egentligen inte planerat att fotografera, än så länge blir jag av någon anledning lite nervös när en speciell är bestämd för att göra just "fotografering", tror det är för att jag är orolig att det ska bli fel eller att bilderna inte skall bli bra.
 
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: