Skärpning!

 
Nej, nu känner jag att det är dags att skärpa sig och ta tag lite i sitt liv igen, har inte direkt haft jättemycket att göra men ändå känns det som om man knappt har tid med något eller rättare sagt jag känner mig stressad för att jag har mycket att göra men har svårt att komma igång med nåt, veta vilken ände jag ska börja i så till slut blir det att jag gör ingenting istället...
 
Hade en period när jag var jättemotiverad och jättepeppad inför det mesta och allt flöt på bra ett tag men sen vet jag inte vad som hände, helt plötsligt försvann allt och har aldrig riktigt kommit tillbaka sen dess, jag slutade helt känna mig motiverad för i stort sett någonting, vilket faktiskt är riktigt tråkigt.. och jobbigt.
 
MEN nu ska det bli ändring, måste fixa några uppgifter till skolan innan den börjar i höst, uppdatera lite oftare här, har ju ändå en del iaf att berätta från sommaren nu och kanske bland det viktigaste, försöka komma igång med träningen igen och bli lite hälsosammare för helt ärligt känner jag att jag vill nå mitt mål på några kilon minus och ja, självklart bättre kondition. 
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: