Macro

 

 

 

 

Det har regnat, åskat och blixtrat till och från i flera dagar nu men i förrgår släppte jag ut hunden så han fick strosa lite samtidigt som jag sprang ut en stund när det var uppehåll och gjorde någon form av försök på macro.

 

Ibland blir det mycket blommor och växter i kameran men de finns ju i stort sett överallt vilket gör det lätt att ha något att öva på när man känner för det och oftast blir det ju fint med :P. Ibland skulle jag vilja komma ännu närmare bara men närgränsen på mitt objektiv tillåter inte riktigt det, får se om man kommer på nån lösning vartefter.

 

Amanda :)

jättefina bilder!

2012-06-03 @ 09:47:40
URL: http://amandastrandh.com
revengeofdawn

SV: aaw, thanks! vad gulligt sagt :D

2012-06-03 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: