Kreativitet

 

 

självbiografier rockband, artister

 

 

 

 

 

 

 

Tänkte passa på att visa lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig, det här är en del av mitt arbetsrum/vardagsrum efter att jag fick för mig att renovera både det och sovrummet lite :O..

 

Köpte nya skrivbord och grejer och fixade till en anslagstavla av en gammal garderobsdörr (målade den med magnetfärg och griffelfärg). Kände att jag behövde kunna ha bättre koll på vad som måste göras (brukar av någon anledning kunna bli väldigt rörigt annars) men jag ville också ha nåt som jag kunde använda som inspirationstavla eller moodboard där jag skulle kunna sätta upp fotografier, bilder och skriva texter osv som jag kan titta på och som förhoppningsvis kan sätta igång kreativiteten :P.

 

Från början hade jag tänkt att hyllorna faktiskt skulle sitta på väggen och inte på anslagstavlan men det gick knappt att borra dit själva anslagstavlan ens, hade bara tur att vi fick upp den till slut så vad gör man?, jo man får hitta på en nödlösning men jag blev riktigt nöjd i alla fall kunde knappast ha blivit bättre om jag får säga det själv ;D.

 

Emelie

Finit du :)

2012-03-28 @ 22:20:36
URL: http://gunbaby.blogg.se/
revenge of dawn

aaw, thank you very much!! ;)

2012-03-28 @ 22:23:44
Izza

Har du flyttat? :D

2012-03-30 @ 13:39:25
revenge of dawn

Haha, ne inte än jag har bara "renoverat" lite men det känns nästan som att jag har flyttat :P

2012-03-30 @ 15:49:26
Izza

Haha, okej! Fint blev det i alla fall! Gillar't!

2012-03-30 @ 22:13:30
revengeofdawn

aaw tycker du :D tack :)

2012-03-31 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: