Problems and solutions


Idag skulle jag egentligen ha haft möte med gruppen om vårat app-projekt men jag HANN INTE hem i tid :(, men som tur är är gruppen riktigt nice så så fort någon har svårt att hinna eller måste gå tidigare osv så dokumenteras alltid alla chattar och sånt det pratats om, tumme upp på det.

"Problemet" med datorskärmen är nog i stort sett löst nu, iaf så gott som, har skruvat upp ljuset lite, dragit ner skärpan liiite för att komma iaf lite närmare laptopskärmarna, men bara lite för när jag ändå har en stor bra skärm så ska man ju inte "försämra" kvaliteten, färgerna min skärm är olika också, laptoparna kan ju inte hantera färgerna lika bra så kände att det får väl helt enkelt vara.

Har hjälpt en kompis som ska upp och hälsa på oss att fixa tågbiljett, ska bli riktigt kul att träffas igen.

Tidigare ikväll käkade Jesper, jag och ante köttfärsås som vi hjälptes åt att laga, blev riktigt nice. Sen tog jag bussen till emelie och var väl framme vid 10, bjöd henne på köttfärsås jag hade tagit med mig och vi har kollat på tv, ska sova här ikväll så vi får se vad vi hittar på imorgon, göra stan osäker kanske, det brukar vi ju vara bra på ;) haha.


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: