Recovery

 

Hey! Satt halva helgen med en skoluppgift, photoshop och ett textdokument med andra ord, gruppmöte igår och en ny uppgift till fredag. Vi håller fortfarande på med appen, jag ska fixa färgschema osv får se hur det går. Dagens schema består mest av att flytta alla viktiga saker från datorn till hårddisk och sen tömma och installera om operativsystemet, får se om den funkar bättre sen. Blir tyvärr inte så mycket bilder idag men kanske imorron.

 

Btw min kära mor fyller år idag så grattis till henne, blir att fira lite med såklart ;).

 

 

Caroline Amnéus

Hej! Jag heter Caroline Amnéus och arbetar på TV4 i Norrköping. Vi skulle vilja komma i kontakt med dig gällande några frågor som rör sig om internet mm. Du kan väl höra av dig till mig på [email protected]? Vänliga Hälsningar Caroline

2012-05-23 @ 15:18:37
Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej sötis vill du tävla om att bli veckans modell? gå in på min blogg och anmäl dig gärna :) puss & kram

2012-05-23 @ 22:37:57
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: