They say, girls just want to have fun

 

Den senaste veckan har nästan bara handlat om ändrade planer, igår var det egentligen meningen att emelie och jag skulle åka hem till mor och far över helgen MEN så blev det inte... drog på stan och käkade pizza med jenny, skulle shoppa lite men kom på att jag glömt kortet i andra jackan hemma hos emelie och nej, jag orkade inte gå och hämta det så det fick bli en annan gång. En annan polare hörde av sig och undrade om vi skulle med ut på krogen senare på kvällen och vi bestämde oss för att följa med men det slutade med att emelie, jag och jenny mötte upp en annan vän och drog till ett annat ställe där de spelade musik som var lite mer i min smak ;). Nice kväll med vännerna med andra ord!

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: