Achievement

 

 

Som jag berättade igår så skulle jag iväg på en intervju idag, träffade först en reporter, som självklart var väldigt trevligt, inne på redaktionen där vi pratade lite för att sen därifrån gå till platsen där det skulle filmas, det var ganska soligt så vi satte oss vid ett café vid strömmen. Vi diskuterade sedan lite kring olika aspekter av nätmobbning/näthat osv och det kändes iaf som det gick ganska bra, även fast jag (som jag sa igår kväll) var sjukt nervös.

 

Efteråt fick jag reda på att det antagligen skulle sändas imorgon men exakt tid skulle de återkomma om. Jag kan också säga att jag efteråt var lite "orolig" eller fundersam över om jag hade svarat ordentligt eller om jag skulle utvecklat någon fråga lite mer, man kommer ju alltid på andra eller mer saker man kunde sagt efteråt MEN jag är ändå nöjd med tanke på att det här är något jag inte ens skulle tänkt tanken att våga ställa upp på för bara något/några år sen så det kändes riktigt grymt att jag faktiskt gjorde det nu!

 

Ger mig själv en guldstjärna för att jag tog mig an något som jag egentligen inte känner mig så bekväm med :).

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: