Birthday cupcakes

 
 
Nu kommer ett sånt där inlägg som handlar om födelsedagar igen. Den här gången var det lilla pappa jag firade, han fyllde år igår så då bakade jag chokladmuffins med mochaglasyr och överraskade honom med :D. HIttade inget ljus att sätta i så slängde på några hjärtan men det blev inte så tokigt ändå :).
 
Senare på förmiddagen bakade jag morotskaksmuffins (?) haha, morotskaka med andra ord fast i muffinsformar, som han kunde ta med sig till jobbet och bjuda på (hörde att det tydligen blivit en succé bland arbetskamraterna, den lite annorlunda glasyren jag brukar göra stod viss för det mesta)
 
Var borta och tände ljus vid min lillasysters grav på kvällen också eftersom det igår var 3 år och 9 månader sedan hon dog :( <3
 
Idag har jag druckit jordgubbssmoothie och pluggat inför en tenta som skall göras senast den här veckan, nervöst! hoppas det går bra.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: