When time flies by

 
Det var ganska länge sedan jag skrev något nu, har inte direkt haft någon lust sen jag bestämde mig för att byta bloggdesign och det inte riktigt blev av så snart som jag hade tänkt mig, måste nog tyvärr erkänna att det helt enkelt inte är lika roligt att skriva om inte bloggen ser "fin" ut eller ja iaf när den inte ser ut som man tänkt sig :P.
 
Men nu fick det vara nog och jag bestämde mig för att ta tag i det igen, designen (den grafiska delen) var redan klar sen innan så det var i stort sett bara kodningen kvar men för att det skulle gå lite extra snabbt fick jag hjälp av min vän ante som är superbra på sånt där, säkert 100 gånger duktigare än jag :P (säger nu inte att jag är helt oduglig ;).. men ja, jag kan vara lite otålig med att vilja se resultat och bli klar ibland, hehe) 
 
Nu är jag jättenöjd med bloggen för stunden och nu ska jag försöka uppdatera oftare, finns väl bland annat lite att skriva om vad som hänt sen senast. Men först tänka jag lägga upp en bild på den gamla designen för att visa skillnaden mot den nya :D.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: