Kontoret

 
 
 
 
För att få lite mer inspiration och vilja till att skriva ner idéer, tankar och skolprojekt nu när det börjar bli höst och mökret tränger sig på har jag införskaffat lite nya roliga pennor och anteckningsblock mm (några hade jag se innan). Tycker nästan alltid att det känns roligare att jobba när man har fina eller roliga saker att skriva med eller i och som tur är finns det ju ganska mycket såna saker att välja på i butikerna just nu :D.
 
Gillade dom jag hittade allra bäst, iaf just nu och dom passar så bra in till lilla "kontor" också, vad mer kan man önska ;). 
Det som är kvar att skaffa nu är väl i stort sett bara en kalender och några kollegieblock sen är jag klar för alla möjliga uppgifter som kommer framöver.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: