New School

 
Förra veckan började jag två nya kurser, inte på samma skola som den utbilning jag går nu utan på Högskolan i Jönköping. Kurserna jag skall läsa är Digital bildbehandling och Fotografi - visuell kommunikation och lärarna är faktiskt några av de som står bakom MODERSKEPPET.SE. Jag började faktiskt redan fundera på kurserna för länge sen men var lite osäker ifall jag skulle hinna med allt eftersom jag precis började på min 3-åriga utbildning ungefär samtidigt MEN nu struntade jag lite i det och bestämde mig för att försöka på det iaf :D.. jag ser faktiskt fram emot det och det ska bli både spännande och riktigt roligt att plugga det här :). Just det jag fick ju nyss hem de 4 nya böckerna som jag beställt också, bland annat den ovan som är fylld med bara fotografier från pärm till pärm :).

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: