Birthdays

 

caspers 5-årskalas

 

caspers 5-årskalas

 

caspers 5-årskalas

 

Höll på att glömma att slänga upp de här bilderna, de är från påskdagen när vi var och firade caspers 5-årsdag (han fyllde egentligen år några dagar innan men eftersom martin skulle hinna följa med så blev det påskdagen istället).

 

Tog inte så många bilder för jag var så trött efter kvällen innan så jag orkade helt enkelt inte, synd men sant. Men han fick iaf massa presenter, vi spelade innebandy i källaren (slutade med att jag fick en blåtira, hah), grillade och åt tårta så jag tror han hade en rolig dag, lillparveln.

 

Btw, stämplade martin i pannan med en av stämplarna casper fått i present, det såg rätt så jäkla kul ut när han gick runt med den resten av kvällen OCH halva måndagen med ;D. Ni kan ju tänka er själva om nån går runt med en fjäril i pannan XD.

 

Senare på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa för att hinna ta det lugnt och hälsa på min lillasysters grav innan In Flames kvällen efter. Just det! åkte färjan utan bil för första gången också XD.

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: