Ny design

 

 

 

Nu tror jag äntligen att jag är klar, om vi nu inte kommer på något mer att lägga till eller ta bort såklart, men det går väl att lösa snabbt i så fall :P. Klicka på bilden eller HÄR för att se designen större.

Tyvärr glömde jag att ta en bild hur bloggen såg ut innan, snyft, men den var ljus då också med två svartvita små bilder som header och nån bakgrund med några svarta molnliknande grejer fast ändå inte, jag vet inte XD haha.

 

Försökte strukturera upp lite, gjorde en ny header och fixade några andra ändringar.. inte så jättestora grejer men ändå gör skillnad tycker jag. Emelie blev nöjd och det är ändå det som är viktigast till slut :).

 

Kom på en till grej jag gjort idag förrutom en sväng på stan, burger king osv. Kollade lite på när the voice deltagarna spelade några låtar, var inte meningen visste inte ens att dom skulle spela men det är ju alltid nice med lite livemusik. Dennis har ju definitivt mest intressant röst även om det egentligen kanske inte helt är min musikstil ;). Diggar även Ulf måste jag ju säga, rätt nice cash-stämning där ibland.

 

▲ Mohammedi's™

SV: HEHE;) Jag skrev snabbt så jag såg inte att jag skrev 00 , ist för 30! för jag hade brotom med att skriva inlägget :DDD kram

2012-04-01 @ 09:21:08
URL: http://mohammedis.se
Izza

Fint! :)

2012-04-01 @ 10:30:29
revengeofdawn

sv mohammedis: haha, jag förstår hur det kan bli ibland :P men huvudsaken är ju iaf innebörden av det :)

izza: aww tycker du det? thanks :D

2012-04-01 @ 12:19:35
Emelie

Tack :D

2012-04-01 @ 17:26:16
URL: http://gunbaby.blogg.se/
revengeofdawn

varse, var så lite ;)

2012-04-01 @ 18:58:59
Andreas

Snyggt! Du kan ju det här riktigt bra nu :)

2012-04-01 @ 19:42:30
revengeofdawn

säkert? :D.. thanks (Y). njao kanske, men kan alltid bli bättre, har en del kvar att lära ;P men det betyder ju också mål att sträva emot och det är ju alltid nice.

2012-04-01 @ 19:56:03
Andreas

Du har lärt dig allt så snabbt xd hur ska jag nu kunna imponera på dig :p :)



Jimmy & Krille tappade hakan när de såg bilderna på ditt rum haha =D Jag kanske råkade visa din blogg för dem..

2012-04-02 @ 17:16:22
revengeofdawn

haha aaw, du e ju alldeles för snäll :D men jag tror säkert du kan rätt mycket mer ;).



haha jasså det råkade du ja :P, oj det var värst gjorde dom :O fast visar ju typ inget på dom bilderna, bara lite från skrivbordet och ett fönster typ :P.. men det var kul att höra att det var nån som tyckte det var fint :) (antar det var positivtmenat?) haha.

2012-04-02 @ 21:15:27
Andreas

"Hon ska bli en sån där.. vad heter det.. designer" =D så lät det ungefär. Jo jag visade bloggen för de kanske behöver lite hjälp med produktfoton om ett par två veckor. Så jag skulle visa fotona du tog på objektivet med sån där vit bakgrund. "Det ser ju ut som på riktigt, det kör vi på" lät det då xd. Men det kan vi prata om när vi ses vartefter :)

2012-04-02 @ 21:37:23
revengeofdawn

haha okej, dom e ju lite roliga dom där :D.. yesss, I'm up for the job som man brukar säga, bara att säga till :)

2012-04-02 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: