An unusual workspace

 

 

 

Tillbaka igen efter helgen, om man kan säga så fortfarande när det redan är onsdag men iaf, ehm.. har inte hunnit skriva på flera dagar eftersom jag haft så mycket att göra med några scener som skulle filmas till en videoinlämning för vårat grupp-projekt som skulle lämnas in idag, satt ute på taket hela dagen med datorn igår och tog tag i det sista innan det var dags att filma mina små korta scener, vad gör man inte när solen skiner och man annars skulle vara tvungen att sitta inne ;).

 

Men nu är jag som sagt tillbaka och jag skall försöka att även hinna uppdatera med lite bilder från veckan som gått, kom på att jag har en del som jag inte hunnit lägga upp än :O.

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: