Interview

 

Har hållit en sak lite småhemlig hittills, ville inte dela med mig här förrän det var bestämt hur det skulle bli MEN jag blev kontaktad i förra veckan av tv4 i staden där jag bor och fick i stora drag frågan om jag kände för att ställa upp i en intervju för ett inslag om nätmobbning/näthat. Min första tanke var ungefär (vid första kontakten visste jag inte vad det gällde) att oj hur har dom kommit in på min blogg, för det var ju inte direkt det först jag hade tänkt skulle hända när jag började med bloggen så det var verkligen oväntat, nästan lite overkligt.

 

Jag hörde av mig tillbaka och fick reda på vad det skulle handla om osv och jag var osäker på om jag verkligen skulle vara rätt person med tanke på att jag kan vara väldigt blyg och jag blir så lätt väldigt nervös men jag tänkte till slut att nej sjutton nu får jag ta mig i kragen för en gångs skull och faktiskt försöka göra något åt min blyghet och speciellt när det är ett ämne som jag tycker otroligt viktigt och intressant dels då jag när jag var yngre själv blev utsatt för "vanlig" mobbning, om man skall kalla det så och jag förstår hur illa det kan göra andra människor och jag ser inte meningen med att skada/såra någon så.. Ja, nu står jag här och imorgon ska jag till tv4 redaktionen på intervju, spännande men samtidigt sjukt nervöst men jag hoppas att det går bra i alla fall. Wish me luck! ;)

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: