Get your motor running

 

 

 

 

 

 

 

 

När jag tänker på att det redan gått runt 2 veckor sen jag tog de här bilderna känner jag mig lite smått lat som inte lagt upp de tidigare men så kan det bli ibland när man har fullt upp antar jag, bättre sent än aldrig brukar det ju heta, eller hur ;).

 

Den 1:e maj varje år brukar det anordnas ett "majtåg" där bilar som de här och motorcyklar åker längs gatorna och visar upp sig. Var där och kollade en stund, tog några bilder och några gånger stod jag till och med halvvägs ut i vägen, hah, tur att jag inte blev överkörd ^^.

 

Tycker de lite äldre amerikanska bilarna oftast är väldigt fina,  man ser inte direkt såna varje dag men mustang är ändå min favorit såg några riktigt grymma både nyare och äldre modeller.

 

Anna

jag köpte linnet på New Yorker, De har precis öppnat här i Linkan, så kikade in där lite.

Finns nog i Nkpgs NYaffär oxå :)

2012-05-17 @ 13:19:46
URL: http://katzeee.blogg.se/
Anonym

Åhh villa snygga bilar. Önskar att jag var och tittade på 1:à maj tåget

2012-05-22 @ 22:39:43
URL: http://malins.spotlife.se
revengeofdawn.blogg.se

SV: visst är dom fina, fanns hur många som helst också trodde aldrig det skulle ta slut ;)

2012-05-23 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: