Gifts

 
Igår kände jag mig på väldigt bra och supersnällt humör så när jag och emelie gick runt och tittade i butikerna på stan överraskade jag henne med att spendera alldeles för mycket pengar på kläder till lilla ungen ;). Han fick en svart fin vinterjacka, nån typ av parka? modell med stora fickor fram och päls på kragen, hah, han kommer se så söt ut när han springer runt med den där sen, lite som en förkrympt vuxen ;D.  
 
Förrutom jackan fick han ett par illröda kängor, ett par svarta jeans med kedjor på ena fickan fram och ena bak och sist men inte minst en mörkgrå tröja/"jacka" med sned knäppning, som nästan såg ut som en skinnjacka. Riktigt ballt!  
 
Från och med nu kommer han vara cooooolaste katten i stan... ehmm barnet i lekparken XD. (säger bara såhär kom ihåg vem som ska tackas när du blir äldre ;) hehe..)
 
Får se om jag har någon bild att slänga upp på outfitten sen.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: