Utflykt

 
 
Eftersom jag egentligen inte har skrivit ordentligt här sen i.. januari, tror jag.. så har jag hunnit med att göra ganska mycket saker och hårddisken är helt överfull med bilder. Jag tänkte att det kanske blir några tillbakablickar då och då där jag visar lite bilder från några av de bästa stunderna, mest eftersom det kanske kan vara roligt att titta tillbaka på dom och minnas senare.
 
Förra veckan följde jag med och hälsade på min moster med familj i Timmernabben och en av dagarna åkte vi till ett litet ställe som heter Pataholm och det var där jag tog dom här bilderna. Om man vänder sig lite bort från stället där de här bilderna togs så kan man se över havet ända till borgholms slottsruin på Öland och åker man bara en liten bit bort så kan man nästan gå halvvägs ut i sundet (på en landbit såklart inte i vattnet ;)..)
 
När vi ändå var där och hälsade på passade vi på att åka till kalmar (slott) och öland innan vi var tvungna att åka hem igen. Mer bilder från det kanske kommer senare.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: