New Blog

 
 
Jag har gått och funderat ett tag och känt att jag behövde lite förändring, jag tyckte inte riktigt att det här namnet på bloggen passade längre och det kändes lite mörkt och jag vet inte nertyngt på något sätt.. ja, bara lite konstigt just nu helt enkelt så jag bestämde mig nu till slut för att skapa en ny. Designen är i stort sett samma än så länge men den kommer nog ändras någon gång när jag vet lite bättre hur jag vill ha det.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den här "gamla" bloggen men den kommer ligga kvar så länge i alla fall och vem vet jag kanske postar något inlägg någon gång ibland här också. Jag brukar ju kunna hitta på och vilja prova nya saker, gör det själv/diy grejer typ och jag kanske samlar ihop mer av bara de idéerna här för att det ska bli lite uppdaterat men det är ju inte alls säkert utan det är bara en tanke som finns just nu, det kanske inte alls blir så till slut.
 
 
Här finns den nya bloggen :)
 
riseofthephoenix.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: