Äventyr

 
source
 
Vaknade av att min brorson (5 år) ringde och frågade om jag skulle följa med till badhuset, några minuter senare ringde han till emelie och frågade samma sak, haha, han är för gullig ibland.
 
Tyvärr var äventyrsbadet avstängt för underhåll så vi fick åka till ett annat, det blev lite längre än vi tänkt från början men det gjorde inte så mycket. Det blev bland annat mycket springande i trappor till rutschkanorna, det roligaste var helt klart att åka med ringar och det påminde mig om när jag var i grekland (rhodos) med några vänner och besökte falirakis vattenpark förra året, det var rikigt kul :D.
 
Är riktigt trött efter att ha varit där hela dagen så nu ska vi laga mat och sen ska emelie och jag slänga oss i soffan och kolla på vampire diaries, måste uppdatera henne lite för hon är ju alldeles för sölig på att titta annars ;).
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: