Monster truck stunt show

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, här är några av bilderna jag tog när vi var på monster truck stunt show, det var faktiskt ganska häftigt att titta på alla trick osv de gjorde men jag tyckte att dom körde lite kort med monstertruckarna som ju ändå faktiskt kändes som det skulle vara själva huvudnumret och jag önskar såhär i efterhand att jag hade stått istället, iaf en stund, eftersom att läktarna inte var så höga och det var svårare än jag hade tänkt mig att fota det jag ville utan att få huvuden som helt plötsligt dök upp mitt i bilden men annars är jag nöjd med kvällen :).
 
Emelie

Har suttit i en bil som kör på sidan. J@vligt kul!!!

Svar: neej vad häftigt! :D.. jag skulle också vilja göra det nå gång, man kunde fått prova på det under showen när de tog ut några i publiken men jag vågade inte riktigt hoppa ner från läktaren XD.. ångrade det lite efteråt måste jag erkänna :P
RevEngeOfdawN

2012-08-25 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: