Never want to grow old...

 
 
Jag har umgåtts med vänner, grillat, ätit jordgubbar, druckit cider, spelat minigolf, fikat, gjort asgoda hemmagjorda hamburgare, legat i parken och solat, lyssnat på musik och läst böcker, ökat på min samling med rockbiografier, badat i poolen hos min bror (inte hunnit med havet än :O), suttit på balkongen och druckit smoothies med jesper, spelat css, cod och det nya ghost recoon: future soldiers på regniga dagar (btw theodore har redan börjat sin resa mot spelproffs ;) haha..), varit med min bror på hans jaktmark, myst med mina katter, sett hur många filmer som helst, fotograferat, vet inte hur många kvällspromenader det blivit, legat på taket och pluggat och ätit glass, träffat vänner som man inte har chansen att se så ofta eftersom de bor så långt bort, har varit på festival med martin, cyklat runt halva göteborg, varit på liseberg, lyssnat på ännu mer musik, druckit ännu mer cider och mest bara haft det bra.
 
Känslan att man måste ta vara på livet så länge man är ung har trängt sig på mer och mer, men fram tills nyligen gick det nog ändå ganska bra och det är vad jag hoppas på att det ska i fortsättningen från och med nu också för jag planerar inte att bli gammal än på väldigt länge!
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: