Inflyttningsfest

 
 
Borde kanske berätta något om helgen också. I fredags åkte jag till emelie, hon och malin skulle ut och dansa på kvällen men jag kände inte för att följa med så jag stannade hemma och hängde med jesper istället.
 
På lördagen var jag bjuden på inflyttningsfest och jag tog med mig emelie och gick dit, hon segade hela dagen så jag blev väl kanske liite irriterad eftersom hon lovat att följa med men resten av kvällen blev rolig, lyssnades på en del musik, pratades, spelades ölspel, balkonghäng mm.. gjorde kanske lite mer galna saker också men det kan man ju inte berätta om här :p.. heh, ja det blev kanske några cider och drinkar också ;). 
 
Slappade heeela söndagen, riktigt skönt, kändes som jag drack flera liter saft.. sjukt gott ibland med några isbitar så den blir sådär riktigt svalkande, jesper lagade asgod mat till oss.. såå, vi hade det riktigt lyxigt :p.

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: