Movie theatre

 
 
I fredags var emelie och jag som sagt på bio och såg den nya batman filmen, the dark knight rises, den var väldigt bra och första gången på ett BRA tag som jag kunnat sitta nästan 3 timmar och se en film utan att bli rastlös och uttråkad, så absolut sevärd med andra ord! Ser man tillbaka på de föregående 2 filmerna så måste jag nog säga att det är de den bästa trilogin på ett tag.
 
Slutet var inte helt oväntat, inte för mig och emelie iaf, tyckte det var ganska uppenbart (vad som hände batman mm, vill inte avslöja för mycket) men annars gillar jag när det händer mycket och när saker och ting inte alltid är som man tror från början, eller iaf hur de försöker få en att tro att något är.
 

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: