Breakfast in bed

 

 

Var som sagt hemma hos mor och far lagom till min kära lilla mammas födelsedag och självklart var jag en snäll dotter och serverade frukost på sängen, äggmackor, varm choklad och yoghurt blev det, lagom lyxigt sådär men hon blev glad iaf.

 

Just det! Jag sa ju också att jag skulle göra en ominstallation osv på min dator men planerna blev lite uppskjutna av att mammas två systrar helt plötsligt kom och hälsade på (den ena kom ända från timmernabben), de smög hela vägen uppför trappan så ingen skulle höra dom, plötsligt hörde vi sång som kom närmare och där stod dom, snacka om att vi blev förvånade :), hah. Fikade och det blev en lång pratstund innan vi till sist åkte med de till in till staden där vi mötte upp min lillasyster och fortsatte firandet med henne. Nice dag!

 


Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: