Julmarknad på Tivoli

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte att jag skulle slänga upp några bilder från instagram (ska försöka ordna kamerabilder när jag kommer hem igen och kanske har lite mer tid) från igår när jag och emelie var på julmarknaden på tivoli. Det var riktigt mysigt med alla ljus som var tända överallt och doften av glögg av varm choklad som spred sig över hela nöjesfältet :).
 
Vi köpte lite presenter och jag köpte nya stickade vantar med söta renar på XD emelie beställde varm choklad till mig, det blev lite språkmissförstånd och jag fick inte riktigt det vi pratat om innan MEN TUR VAR VÄL DET :P för vi drack nog en av de godaste varma choklader jag nånsin druckit, lite föör söt kanske men annars, det var kokossmak och det har jag faktiskt aldrig provat förut :).
 
Tyvärr frös emelie så otroligt mycket så vi bestämde oss för att gå tillbaka till hotellet en stund, hon hoppade ner under täcket det första hon gjorde när vi kom fram ;) så vi låg där en stund och slappade och åt chips innan vi begav oss ut på stan igen :).

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: